Linkblog

Friss topikok

HTML

A kábelrengetegben

2011.06.17. 00:16 | Repcsike | Szólj hozzá!

Hétvégén elkezdtem szétbontani a műszerfalat, és elrendezgetni a kábeleket...

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem is mertem megsaccolni mennyi kábelt húztam ki a kocsiból, de elég szép mennyiség volt. Legjobban a régi hátsó helyzetjelzó 12voltja tetszett ami hátra lett húzva a biztosítéktáblától és valahol a hátsó ülések alatt el lett csippentve. Szedegettem ki a szőnyegeket, az ülést, és csak egy rohadt nagy szikrára lettem figyelmes a kezem mellett. Biztosíték szerencsére egyből kiolvadt... Még koránt sem vagyok kész, de már jobb a helyzet...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lada.blog.hu/api/trackback/id/tr82990986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása