Úgy néz ki szépen lassan összeáll a fékbővítési projekt, voltak nehézségek először a közbetétek voltak egy kicsit szűkre esztergálva, ma pedig a fékhengerekkel izmoltam egy kicsit, a végén olyan voltam, mintha egy bányából jöttem volna fel (off: erről Oroszlány jutott eszembe:\ ). Először felraktam az új konzolt, ami a tengelycsonkra illeszkedik, majd hozzáerősítettem a kormányzást végző csonkokat, felment a kerékagy és felraktam a tárcsát hogy mutat:
Majdnem kétszer akkora mint a gyári, és hűtött, ami nagyobb fékteljesítményt és hosszabb élettartamot ígér. Ezután jött a féknyeregben a hengerek visszanyomogatása, itt agyalnom kellett egy csöppet, mert az istennek nem akart működni a dolog. Végül a légtelenítő teljesen kicsavart állapotában enyhe kocogtatásra (értsd: gumikalapáccsal odabasztam egy kurvanagyot) megindult és spriccelt, mint egy kifakadt gennyes seb, ezután már vissza lehetett nyomni a hengereket, és elkezdtem felszerelni a nyerget benne a ferrodo betétekkel :).
Szerintem jól néz ki :). Ugyan erre már nem lehet a gyári kereket rakni, de miért is akarna az ember, ha ekkora a fék? Ugyan van még egy kisebb probléma a felszereléssel, de ez már csak apró azok után, amik le lettek küzdve eddig. Sajnos trágya módon néznek ki a lengőkarok a kocsin, és az egyik oldalon kezd meghalni a szilent, de úgy döntöttem bent hagyom még mivel a gömbfej tökéletes állapotban van és nem szívesen bontanám/sérteném meg. De legalább javítani való az van.