Linkblog

Friss topikok

HTML

Dörgés és morgás

2011.06.25. 22:02 | Repcsike | 1 komment

Néha néha probléma van a fékkel, valahogy nem akar összeállni a rendszer, de remélem ez napokon belül már csak a múlt lesz. Nem kell aggódni, épp ellenkezőleg, el kezd fogni magától a fék... Sajnos ki kellett cserélni a szervós rásegítőt és a főfékhengert is, így most nem igazán tudni, hogy melyik a hunyó. Spártai lett a futómű is, óvatosan kell a fekvőrendőröket megközelíteni, ezt viszont nem bánom, mert az autó a kanyarba belépve, szabály szerint önmagától kezd el kanyarodni, így sokkal gyorsabb kanyarsebességet lehet elérni. Csökkent az alulkormányzási hajlama is, ami ugyancsak plusz pont. De térjünk a szívásra, mert a lada nem lada anélkül. Az elmúlt pár napban sikerült használnom egy kicsit az autót és a fék probléma mellett néha fullad a motor. Jobbnak láttam, ha utána járok. Állítottam az automata szivatón, de mikor alapállásba került a karbi, mindig leállt a motor. Az alapjárati fúvókára gyanakodtam, úgyhogy szét is berheltem a karbit és kaptak a fúvókák kis pucolást. Ez után szerencsére megszűnt a probléma, de közelebbről szemügyre véve a benzincsövet, nem voltam boldog, mivel elég nagy kosz gyülemlett fel benne, a szűrőkről ne is beszéljünk.

Szétszedés közben:

 

Szép tiszta volt a szűrő és a benne lévő benzin is, a jó hír viszont az volt, hogy három darab szűrő van a rendszerben úgyhogy a harmadik után már elég "emészthetővé" vált az üzemanyag minősége.

Cseréltem a csövet is, mivel ezt az átlátszó szörnyűséget szétoldotta a benya és emiatt megkeményedett, ami a törés és repedezés miatt, főleg hogy benzin megy benne nem túl biztonságos.

Volt egy kis segítőm is, nagy robajjal csapódott be a garázsba szegényke, szerintem egy másik madár terrorizálhatta, pihent kicsit a ladán, majd az ablakpárkányon, hagytam nem zavart, nagyon udvarias madárka volt. Remélem ki tudta pihenni magát, később újra útra kelt.

 

Elsőre az ugrott be, hogy talán egy harkály mivel volt rajta piros toll és elég nagy volt a csőre, de elég pufi volt ahhoz, most utána néztem egy kicsit és talán balkáni fakopáncs lehetett. Meg volt szegény zavarodva, talán a a fáradságtól lehetett(mivel ma borzasztó nagy szél volt) vagy valami másik ragadozó madár miatt?

Ennyi mára, holnap remélhetőleg folytatása következik!

 

 

Címkék: lada benzin szuro balkani fakopancs benzinszuro uzemanyagellatas

A bejegyzés trackback címe:

https://lada.blog.hu/api/trackback/id/tr933014728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blash 2011.06.29. 21:28:18

de ari madárka <333
süti beállítások módosítása